04 mars, 2022

MONA PARENT - MINNEN FRAN 50-ÅRS FIRANDET



MONA PARENT SKICKAR EN HÄLSNING OCH ETT MINNE FRÅN 50-ÅRS FIRANDET I FORM AV EN ARTIKEL>>

En hälsning från Mona Parent med några rader historia från då Konstföreningen fyllde 50 år.

Nu har Konstföreningen 65 år, firats med Une Revue Historique framförd av Riina. Jag hade gärna deltagit i firandet men det ena du vill, det andra du...kan!

Så även om jag inte kan vara med i aktiviteterna lika mycket förblir jag Konstföreningen trogen. Depuis le temps!!

Ja, allt sedan 70-talet då  Inger Bjurström (Gustav och Inger var gamla vänner) föreslog mig att bli medlem, något som gett många glada minnen och som jag haft stort nöje utav. Många hälsningar Mona Parent

Här artikeln som Mona Parent skrev med anledning av festligheterna>>



Inga kommentarer: